Gram Bazaar 4, Brno, 28. 3. 15 Gram Bazaar 4, Brno, 28. 3. 15 Libor Galia

Tesco začíná v Británii prodávat vinyly

To, že vinyl je na vzestupu a nejedná se již jen o retro artefakt fetišistů, je věc známá. Jeho koupě, byť roste každý rok o desítky procent, je však stále vnímána jako něco alternativního, vzdáleného běžnému posluchači a konzumentovi. To se nyní může změnit. Do svých regálů se totiž vinyly rozhodl limitovaně zařadit obchodní řetězec Tesco, informoval server The Guardian.

Nečekaného sortimentu se prozatím dočkají jen v Británii, jedná se přitom o reakci na očekávanou zvýšenou poptávku po gramofonových deskách v předvánočním období. Lidé si budou moci vybrat z dvaceti titulů, mezi nimiž nalezneme například Born in the USA Bruce Springsteena, Sticky Fingers od The Rolling Stones, Princovo Purple Rain, Nevermind od Nirvany či pár dní čerstvou novinku A Head Full of Dreams od Coldplay nebo loňskou Wanted on Voyage George Ezry.

Marketingoví specialisté Tesca tedy prozatím očividně cílí na mainstreamového posluchače. Troufnou si někdy i na nezávislou muziku a fušování do řemesla třeba v rámci Record Store Day? Usadí se vinyly v Tescu natrvalo? Dočkáme se něčeho podobného brzy i u nás? A co kazety, které prožívají revoluci? Kdy ty si budeme moci do košíku přihodit?

Komentáře

vychází za podpory

Ministerstvo kultury ČR
Nadace Český hudební fond

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.