Shalosh projeli Českem a zastavili mimo Prahy, Brna a Trutnova také v Olomouci. Post-jazzové trio, kontrabas, piáno, bicí. Pozor změna, synťák, microKorg, sice v jedné dvou skladbách, avšak velmi vítaná.
Příjemný mix mezi hravostí Bad Plus a precizními kompozicemi Avishai Cohen Trio, v náročných tichých a citlivých pasážích pak vzpomínají Esbjörn Svensson Trio. To je tak vše, co z jazzu vím, zbytek už jen překvapuje. Inspirace popovou hudbou, sedmi minutový přídavek A-ha Take on me rozložený na šupiny v (post)čistým jazzu, dlouhatánský sóla, výbuchy energie a chvílemi také občerstvující blízkovýchodní feel.
Moment večera byl jemný úvod basáka, smyčcem vytvořil melodie, který mohl zaslechnout i čerstvě zmrtvýchvstanuvší Ježíš. To bylo mnohem dřív, než k sousedům začlaly lítat rakety. A taky ta jejich pokoncertní skromnost, což u jazzu nepřestává překvapovat. Žádná póza, jen skill a veliká chuť tvořit.