Po vzoru Bandcampu, který se minulý pátek na jeden den vzdal svého podílu z merchandisingu ve prospěch umělců, se dnes s podobnou akcí přidává i Mixcloud a zachází ještě o něco dál. Svých příjmů se vzdává od 26. 3. na celé tři měsíce.
Platforma, která se soustředí především na streaming nekomerčních umělců a podcastů a zadarmo poskytuje prostor pro sdílení své tvorby, loni spustila projekt nazvaný SELECT. Ten se snaží nabídnout novou alternativu, jak ze streamingu udělat ekonomicky udržitelný model vlastní produkce. Výměnou za výhody jako poslech hudby offline nebo bez reklam, ale i exkluzivní obsah nebo koncerty, si každý může předplatit „členství ve fanklubu“ oblíbeného hudebníka či kapely. Podpora, jak proklamuje Mixcloud, je v ceně šálku kávy – v českých poměrech spíš dvou, příspěvek se momentálně pohybuje kolem tří až pěti dolarů měsíčně. Z toho 65 % jde přímo umělci a třicet se pak dělí mezi majitele profilu a Mixcloud.