Kdo by očekával, že francouzský producent Louis Rogé alias Brodinski na brněnské Flédě předvede pouze svoji novou tvorbu, mohl být možná zklamán. Brodinski se po roce stráveném v americké Atlantě na skok vrací na svůj rodný kontinent, kde zůstává stále věrný svým „Made in France” beatům. Ti, kteří se tešili na pořádnou dávku dark francouzského techna a své dance moves dopředu naladili na právě takovou vlnu, museli být opojeni.
(nk)
Brněnská Fléda, která poslední dobou vozí do Brna velmi zajímavá jména, hostila 3. února DJe Brodinskiho (Bromance Records), který celý rok 2016 čerpal inspiraci a seznamoval se s místní bohatou rap culture v Atlantě. To se mu vyplatilo a na mixtapu The Sour Patch Kid (americké kyselé gumové kokino) se projevila jeho silná adorace a obdiv k americké rapové kultuře a také se potvrdilo, že francouzské temné beaty a rapová nálada jdou velmi dobře k sobě. Zároveň Brodinskiho mixtape patřičně demonstruje jednu z cest, kterou by se mohla posouvat americká nemasová produkce. Brodinski svou obrovskou snahou tak maže předsudky o nemožnosti spolupráce s tak úzce spojenou komunitou, jako jsou právě atlantští MC's.
(nk)
Fléda byla svědkem několika ochutnávek z nového mixtapu Brodinskiho, ale bylo znát, že on sám si je vědom, proč jej publikum na starém kontinentu zná a obdivuje, a tomu zasvětil velkou část svého setu. Jsou to právě jeho čisté temné francouzské beaty a éra, kdy s Gesaffelsteinem a Louisahhh vyprodávali evropské kluby. Těžko říci, na co se připravilo a co očekávalo brněnské publikum. Nicméně v průběhu setu, který trval přibližně hodinu a půl, jsem nabyla dojmu, že kdykoliv přišlo na cokoliv z jeho nové tvorby, Brodinski pookřál a s ním i publikum. Protože publikum pookřeje pouze tehdy, když intepret sdílí s ostatními to, kde se cítí nejvíc doma. Ať už je to ve Francii či v Atlantě. (nh)