Rozhovory
John Richards: Hudba je naslouchání
John Richards je anglický hudebník a teoretik elektronické a post-digitální hudby. Proslavil se především rozvíjením kompoziční spolupráce...
Nylon Jail: Backstage už nerozbíjíme
Se svým debutem My Heart Soaks Like a Hawk slavili, rozpadli se a před rokem se přeci jen vrátili. Olomoučtí Nylon Jail na konci...
Fest-view: Žižkovská Noc 2019
Žižkovská Noc klame názvem – během tří dnů nabízí stovky interpretů na desítkách scén, propojuje různorodé podniky v prostředí pražského...
Zabelov Group: Věčná cesta za kompromisem
Česko-běloruská dvojice Zabelov Group se pohybuje na hranici avantgardního jazzu a cinematické hudby. Roman Zabelov pochází z malé...
Česká scéna 2019: Apollo vs. Vinyla
Před osmi lety u nás vznikla dvě hudební ocenění jako odpověď na populární Ceny Anděl a jejich záběr, který tou dobou opomíjel...
Fest-view: Spectaculare 2019
V polovině února už pošesté začne v Praze širokospektrální festival, který původně nabízel alternativu k letnímu dění v období...
Fest-view: Eurosonic 2019
Chceme představit unikátní, vysoce kvalitní hudbu těchto dvou sousedů, avizoval loni Eurosonic, evropský veletrh s talenty, když...
Fest-view: PAF 2018
PAF aneb Přehlídka filmové animace a současného umění dělá Olomouci dobré jméno nejen v ranku festivalů věnovaných animovaným...
Angažovaná Antigona v podání Katarzie a...
Katarína Kubošiová alias Katarzia ve spolupráci s producentem Jonatánem Pastirčákem alias Pjonim složili hudbu k inscenaci...