Poslední prima sezóna Prahy v Brně. Smutná zpráva o ukončení fungování zásadního kulturního prostoru přišla jen pár dní před konáním Genot Centre Night, jednou z akcí průběžného festivalu Vinyla.
Večer zahájila dvojice Lasák/Měchura se svým abstraktním projektem Cintorin, na které navázalo modulární kombo Jano Doe + Wim Dehaen a Jan Palatý aka Izanasz s letošním albem PSYKEDELAR Vol. 2, jenž doprovodil fascinujícím vizuálem nekonečně se proměňujících obrazů. Na závěr vystoupil Roland Nagy alias Fausto Mercier, maďarský producent a sound designer, který ten večer křtil nové (epesní!) album FULLSCREEN, oficiálně vycházející právě u Genot Centre ve středu 2. října. Počáteční digitální chaos a smyčku high definition vizuálů postupně začaly doplňovat hluboké beaty a jasnější rytmika směřující až někam k plastickému popu. Když pak odpálil otvírák desky Firmest Fine, tančili všichni. Od té doby šílenství a extáze už jen eskalovaly a ve chvíli, kdy projekci vystřídal strobáč & dým, bylo rozhodnuto. Monstrózně intenzivní zážitek. V HD kvalitě a přes
celou obrazovku. Doufejme, že takových jich ještě Praha, než na konci roku zavře, pár nabídnout stihne. Co bude dál se uvidí, ale pevně věřím, že Genot Centre podobné klenoty do Brna vozit nepřestane.
Genot Centre Night, Brno – Praha / Fórum pro architekturu a média, 27. 9. 19