Když je nápad pro intro tak zajímavý, že jej rovnou natáhnete na celou skladbu. I takto by se s nadsázkou dalo mluvit o singlu In Reverse opavského hudebníka Ondřeje Anlaufa, vystupujícího pod monikerem Naive Music. Silný, opakující se motiv jeho čtyřminutové lo-fi skladby se podmanivě zařezává do paměti a vzbuzuje očekávání jeho debutové eponymní desky. Ta vyjde 26. února pod hlavičkou labelu Bughead Records.
Střípky zvukové estetiky otřískaných kytar amerického středozápadu, post-rockové budování atmosféry v minimalistickém, téměř akustickém provedení, automatické bicí, noisová slupka, kradmě se o slovo hlásící synťáky a syrově brnkající kytara. To jsou základy Anlaufových analogově nahraných písní. V In Reverse je navíc cosi archetypálního, šamanského. Když se pak skladba po téměř třech minutách zlomí z podmanivé houpavé repetice do šeplavě a falzetově zpívané části, dojem je dokonán. Podobně uhrančivé lo-fi tu naposledy předváděli Strangers in the City, kteří mají v Bughead Records paradoxně prsty.
Koho Naive Music zaujal natolik, že začal přemýšlet o návštěvě koncertu, bude zklamán. Specifické nahrávání má totiž za následek i to, že Anlauf zatím neplánuje živá vystoupení. „Výsledkem práce je pro mě konkrétní, uzavřená nahrávka, ve které je řečeno vše.“ Ač to trochu zamrzí, je nutno přiznat, že má pravdu.