Tklivé tóny loudí Ba:zel ve vší křehkosti a děsy plaší v jejich podání něžnost hned vzápětí. V stověžaté Praze působící česko-polská dvojice kuje nové EP a skladba Scene 7 jej slibně předznamenává. Efemérní smutek se line z elektronických smyček, prší, ale flétna a klavír dojem náležitě ohřívá, konejšivě ukolébá.
„V roce 1838 napsal Robert Schumann Kinderszenen scény z dětství, opus 15. Práce obsahuje třináct skladeb pro klavír. Sedmá z nich se nazývá Träumerei neboli Snění,” uvádí svorně Ewelina Chiu a Daniel Vlček k prvotní inspiraci a pozadí aktuálního singlu, skladbě Scene 7. „Jako jediná popisuje lucidní sen děsivě konkrétních parametrů.“ Ewelina, která je vypravěčem těchto příběhů, přibližuje daný zážitek následovně: „Sen je dualita vědomí: Jsem dítě, hraji si s kamarádem, ale po celou dobu vím, že jsem snila, a že moje dětství již dávno odeznělo. Jak si hraji tak pociťuji radost dítěte doprovázenou radostí shledání s přítelem. Zároveň si však uvĕdomuji, že je to jen sen a kamarád je stejně tak ztracený ke mě, jako já k němu.”
Nořit se, vyplouvat a zase se nořit je možné níže. Kdy EP vyjde, to je zatím neznámé. V rámci soutěže Czeching skupina získala cenu posluchačů. Mezi našimi čtenáři je pak zveřejnění jejich debutu vyneslo mezi nejčtenější články rubriky Echolokátor.